ВСП «Харківський фаховий коледж харчової промисловості ДБТУ»

15 червня 2023 року, відбулися збори трудового колективу Коледжу. Збори проходили в змішаному форматі з урахуванням умов воєнного стану – частина учасників була присутня в актовій залі, а всі інші члени трудового колективу приєднались до заходу дистанційно – на платформі ZOOM.

До проведення цьогорічнихзборів трудового колективу долучився поважний гість Андрій Кудряшов, в. о. ректора Державного біотехнологічного університету.

За порядком денним були розглянуті наступні питання: звіт директора  Коледжу за 2022-2023 навчальний рік, звіт про фінансовий стан Коледжу, використання майна тазвіт про роботу первинної профспілкової організації Коледжу.

З доповіддю про діяльність колективу в цей непростий рік – в умовах повномасштабної війни, розв’язаної російською федерацією, виступила в. о. директораКоледжу Ольга БОНДАРЕНКО. У своїй доповіді вона окреслила основні досягнення колективу, плани та стратегії майбутньої роботи. Особливу увагу акцентувала на питаннях забезпечення безпеки всіх учасників освітнього процесу, зазначивши, що в коледжі в умовах воєнного стану функціонує дистанційний формат навчання, а всі зусилля колективу спрямовані саме на забезпечення якості освітніх послуг для студентів.Очільниця Коледжу підкреслила, що стратегічним завданням педагогічного колективу є забезпечення якості освітнього процесу та створення умов для самореалізації студентів відповідно до їх здібностей, суспільних та особистих інтересів. 

Ольга Михайлівна зупинилася на аналізі профорієнтаційної роботи, результатах вступної кампанії, заходах по збереженню контингенту студентів, виконання обсягів державного замовлення.Зазначила, що випускники коледжу продовжили навчання за освітніми програмами підготовки бакалаврів у Державному біотехнологічному університеті.

В. о. директора коледжу наголосила на взаємодії з роботодавцями, на зустрічах з якими обговорюються питання проходження виробничої практики студентами тощо.

Також зробила детальний аналіз досягнень колективу в освітній, науковій, методичній та виховній роботі. Педагогічні працівники коледжу є учасниками міжнародних та всеукраїнських конференцій, майстер-класів, семінарів та тренінгів, Всеукраїнського конкурсу «Педагогічний Оскар – 2023», виставки-конкурсу«Ми у творчості знаходимо себе» тощо.

Значну увагу у своїй доповіді Ольга Бондаренко приділила досягненням студентів, які здобули перемоги в олімпіадах, спортивних змаганнях та гідно представляють коледж на всеукраїнських і міжнародних конференціях. Протягом року спостерігалася постійна співпраця адміністрації коледжу із студентським активом, відчутно пожвавилася робота студентського самоврядування. Студенти та викладачі активно долучались до благодійних акцій з метою всебічної підтримки і допомоги Збройним силам України.

В. о. директора коледжу детально зупинилася на проведеній роботі колективу коледжу щодо зміцнення та відновлення матеріально-технічної бази коледжу, яка зазнала пошкоджень у ході російської агресії.Зусилля адміністрації і колективу коледжу були спрямовані на створення безпечних умов праці та здійснення освітнього процесу, задля чого облаштовано два найпростіших укриття у навчальному корпусі  і гуртожитку.

Серед основних завдань на 2023-2024 навчальний рік Ольга Бондаренко визначила наступні: забезпечення виконання складових Державних стандартів фахової передвищої освіти, удосконалення дистанційної системи управління освітнім процесом та  здійснення повної цифровізації документообігу освітнього процесу у коледжі, покращення якості освітніх послуг,впровадження в освітній процес прикладних комп’ютерних програм з дисциплін навчальних планів, електронних підручників і посібників, тестів для діагностики рівня знань студентів, співпраця зі стейкхолдерами для забезпечення формування професійних компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти та забезпечення дуальної форми здобуття освіти, вдосконалення професійного рівня викладачів та навчально-допоміжного персоналу з метою надання якісних освітніх послуг здобувачам освіти шляхом навчання в магістратурі, аспірантурі ДБТУ та інших ЗВО, стажування на підприємствах,участь Коледжу у міжнародних, Всеукраїнських та обласних олімпіадах, конкурсах, конференціях, виставках інноваційних проєктів, розробці електронних підручників та посібників у співпраці з  ДУ «Інститут модернізації змісту освіти», ДУ НМЦ ВФПО, урізноманітнення форм і методів профорієнтаційної роботи, відновлення та зміцнення матеріально-технічної бази, створення безпечних умов для здійснення освітнього процесу, проживання в гуртожитку, удосконалення системи відеоспостереження, підготовкою приміщень для укриття студентів і працівників,формування всебічно розвинутої особистості здобувачів освіти, виховання молоді в дусі патріотизму та поваги до рідної землі та інше.

Не залишилася поза увагою і фінансово-економічна діяльність за звітний період. Про фінансовий стан Коледжу доповіла Валентина Редько, заступник головного бухгалтера.

Голови профспілки Олена  САУЛОВА проінформувала  колектив про виконану роботу профспілкового комітету за 2022 – 2023 навчальний рік, фінансову та статистичну звітність. В своєму виступі вона детально зупинилася на основних напрямах в роботі профспілкового комітету: захист трудових, соціально-економічних прав і інтересів працівників коледжу; здійснення контролю за виконанням законодавства про працю, вдосконалення роботи з охорони праці; інформаційна робота; спортивно-оздоровча робота; культурно-масова робота.

Значну увагу у своїй доповіді Олена САУЛОВА приділила роботі створеного у коледжі Волонтерського руху «Технології добра» до якого складу входять: адміністрація коледжу, співробітники, викладачі, студенти та батьки студентів. Рух працює в різних напрямках: пакування харчових наборів, донорство,плетіння маскувальних сіток

 

Підсумовуючи свій виступ, Олена Саулова наголосила, що  профспілковий комітет – це команда, яка працювала і працюватиме на благо коледжу.

Після обговорення учасники зборів трудового колективу одноголосно схвалили роботу директора Коледжу визнати задовільною, звіт директора затвердити.

Плануючи роботу на наступний, дуже нелегкий рік, директор Коледжу закликала всіх до єдності, адже з найменшими втратами подолати  труднощі, з якими ми зіткнулися, можна буде тільки разом.

Детальний звіт директора за 2022 – 2023 навчальний рік  розміщено на сайті Коледжу.

*************

Проєкт рішення зборів трудового колективу

15 червня 2023 року

1. Роботу директора Коледжу визнати задовільною. Звіт директора затвердити.
2. Забезпечити виконання складових Державних стандартів фахової передвищої
освіти, продовжити удосконалення дистанційної системи управління освітнім
процесом та здійснити повну цифровізацію документообігу освітнього процесу у
коледжі.
Відповідальні: Давлетшина Л.В., заступник директора з навчальної роботи
Термін виконання: протягом року
3. Продовжити впровадження в освітній процес прикладних комп’ютерних програм
з дисциплін навчальних планів, електронних підручників і посібників, тестів для
діагностики рівня знань студентів, забезпечити результативність дистанційного
зовнішнього незалежного моніторингу професійних компетенцій випускників.
Відповідальні: Давлетшина Л.В., заступник директора з навчальної роботи
Термін виконання: протягом року
4. Продовжити співпрацю зі стейкхолдерами для забезпечення формування
професійних компетентностей здобувачів фахової передвищої освіти та
забезпечення дуальної форми здобуття освіти.
Відповідальні: Чуйкова С.В., заступник директора з навчально-виробничої практики
Термін виконання: протягом року
5. Удосконалювати систему внутрішнього контролю за станом та якістю освітнього
процесу, рівнем навчальних досягнень студентів, здійснювати роботу, направлену
на збереження контингенту студентів.
Відповідальні: Давлетшина Л.В., заступник директора з навчальної роботи
Термін виконання: протягом року
6. Провести демонтаж обладнання на виробничій дільниці та розпочати роботи по
реорганізації лабораторій для практичної підготовки здобувачів освіти зі
спеціальності 181 Харчові технології освітньо-професійних програм Зберігання,
консервування та переробка молока, Виробництво хліба, кондитерських,
макаронних виробів і харчових концентратів.
Відповідальні: Зубрілкін О..В., заступник директора з адміністративно
господарської роботи
Термін виконання: протягом року
7. Сприяти вдосконаленню професійного рівня викладачів та навчально-
допоміжного персоналу з метою надання якісних освітніх послуг здобувачам освіти
шляхом навчання в магістратурі, аспірантурі ДБТУ та інших ЗВО, стажування на
підприємствах, участі у роботі обласних методичних об’єднань для педагогічних
працівників ЗФПВО.
Відповідальні: Ткаченко В.М., завідувачка навчально-методичним кабінетом
Термін виконання: протягом року

8. Забезпечити участь Коледжу у міжнародних, Всеукраїнських та обласних
олімпіадах, конкурсах, конференціях, виставках інноваційних проєктів, розробці
електронних підручників та посібників у співпраці з ДУ «Інститут модернізації
змісту освіти», ДУ НМЦ ВФПО.
Відповідальні: Ткаченко В.М., завідувачка навчально-методичним кабінетом
Термін виконання: протягом року
9. Продовжити співпрацю викладачів і студентів Коледжу та кафедр ДБТУ у
проведенні дослідницької та експериментальної роботи на лабораторно-практичних
заняттях, участі у науково-практичних конференціях, олімпіадах, вебінарах та інших
науково-методичних і виховних заходах.
Відповідальні: Ткаченко В.М., завідувачка навчально-методичним кабінетом
Термін виконання: протягом року
10. Забезпечувати формування всебічно розвинутої особистості здобувачів освіти,
виховувати почуття національної гідності та спротиву.
Відповідальні: Бабай Л.В., соціальний педагог
Термін виконання: протягом року
11. Підвищувати ефективність участі студентського самоврядування в організації
освітнього процесу, участі в молодіжних конференціях, соціальних проєктах,
волонтерському русі, студентських олімпіадах, конкурсах, змаганнях.
Відповідальні: Бабай Л.В., соціальний педагог
Термін виконання: протягом року
12. Посилити роль та особисту відповідальність працівників Коледжу щодо
проведення профорієнтаційної роботи для забезпечення виконання ліцензійних
обсягів прийому студентів.
Відповідальні: Бабай Л.В., соціальний педагог
Термін виконання: протягом року
13. Продовжити роботу по відновленню та зміцненню МТБ Коледжу. Працювати
над створенням безпечних умов для здійснення освітнього процесу, проживання в
гуртожитку, удосконаленням системи відеоспостереження, підготовкою приміщень
для укриття студентів і працівників.
Відповідальні: Зубрілкін О..В., заступник директора з адміністративно
господарської роботи
Термін виконання: протягом року
14. Забезпечити економне та раціональне використання бюджетних коштів,
виконання заходів з економії всіх видів енергоносіїв (тепло, газ, вода,
електроенергія) у навчальних корпусах та гуртожитку.
Відповідальні: Мікіш В.М., головний бухгалтер
Термін виконання: протягом року