ВСП «Харківський фаховий коледж харчової промисловості ДБТУ»

Не відкладай життя на потім,

Бери від нього все!

Бо завжди знайдуться ті люди,

З якими гори ти звернеш!

Вітаємо вас в онлайн кабінеті практичного психолога Відокремленого структурного підрозділу «Харківський фаховий коледж харчової промисловості Державного біотехнологічного університету».

Робота практичного психолога коледжу спрямована на вирішення конкретних проблем, з якими звертаються студенти, їхні батьки, викладачі та співробітники.

Головна мета практичного психолога – сприяти психологічному здоров’ю усіх учасників освітнього процесу, освітнім інтересам саме студентів та розкриттю індивідуальності особистості, яка соціалізується, а також корекція різного  роду труднощів у розвитку останньої.

ПРАКТИЧНИЙ ПСИХОЛОГ КОЛЕДЖУ  ПРОПОНУЄ:

  • Підтримку
  • Порозуміння
  • Захист
  • Співчуття
  • Пошук виходу з будь-якої ситуації
  • Абсолютне прийняття
  • Обізнаність
  • Надання можливості пізнати себе
  • Створення комфортних умов для спілкування

Види роботи:

  • діагностична
  • консультативна
  • корекційно-розвивальна
  • психологічна просвіта
  • профілактична
  • захисна
  • організаційно-методична

Принципи роботи:

  • конфіденційність
  • толерантність
  • відповідальність
  • захист інтересів клієнта
  • емпатія
  • чесність

Дорослішання – це непростий період в житті будь-якої людини. Крім фізичних змін організму, відбуваються зміни і у морально-психологічному розвитку.

Підлітковий та юнацький вік завжди сповнений протиріч. Студент стикається з раніше невідомими йому суперечностями у взаєминах між людьми, в яких він губиться, він виявляє у собі почуття і потяги, перед якими є беззахисним.

У кожного з нас постійно виникають різні труднощі і ми можемо опинитися в непростій життєвій ситуації.

Не соромтеся звернутися особисто і поставити питання, яке Вас хвилює!

Наше завдання – допомогти розібратися в ситуації, що склалася і знайти оптимальне рішення.

Хочемо нагадати, що психолог працює з цілком здоровими людьми, яким потрібна підтримка у вирішенні конкретного питання, погляд зі сторони, допомога в різних життєвих ситуаціях (труднощі у сімейних стосунках, у дитячо-батьківських взаємин, непорозуміння з колегами, втрата близьких, проблеми вибору, мотивації, контроль емоційних станів тощо). Психолог – не лікар-психіатр, не ставить діагнозів, не виписує ліків. Це основні їхні відмінності.

Якщо ви відчуваєте, що потребуєте допомоги, що самотужки не справляєтесь, не бачите виходу з ситуації, не знаєте що робити, погано контролюєте свої емоції, часто відчуваєте злість та апатію (коли нічого не хочеться) та просто втомились від рою думок в голові – запрошуємо на зустріч до практичного психолога, де вас почують, приймуть та допоможуть віднайти себе істинного.

 


 Рекомендації студентам під час дистанційного навчання:

  1. Головне усвідомити, що дистанційне навчання – це сучасно, цікаво та відповідально, адже дає можливість навчитися вчитись самостійно.
  2. Важливо зрозуміти, що:
  • від рівня вашої самоорганізації та самоконтролю найбільше залежатимуть успіхи у засвоєнні навчального матеріалу;
  •  дистанційне навчання – це чудова можливість довести оточуючим свою самостійність та значущість;
  • спілкування з одногрупниками в онлайн-режимі під час навчання є перевагою, а не порушенням дисципліни;
  • з метою раціонального розподілу часу на навчання та інші види діяльності щоранку плануйте свій денний розклад;
  • чітке дотримання розкладу занять та інструкцій викладача дозволить підвищити ефективність вашого навчання;
  • труднощі в організації дистанційного навчання на початковому етапі – це нормально і саме тому звернення за допомогою до викладачів або батьків пришвидшить вашу адаптацію до такого типу навчання.

Пам’ятайте, що:

  • завдання оновлюються та мають чіткі часові рамки, тому дотримуйтеся дедлайну щодо їх виконання;
  • тісний онлайн-зв’язок зі своїми викладачами, особливо, якщо виникають труднощі з вивченням матеріалу чи виконанням завдань лише вітається. Зважайте на те, що у викладача теж має бути час на відпочинок;
  • варто самоорганізуватися, адже постійний контроль з боку викладачів чи батьків не забезпечить вам високий рівень знань;
  • ви маєте можливість займатися в зручний для себе час, у зручному місці й темпі;
  • ваша старанність та наполегливість обов’язково буде оцінена.

Відповідальне ставлення до виконання завдань та дотримання принципів академічної доброчесності буде запорукою вашого успішного навчання.

Зверніть увагу на те, що під час дистанційного навчання:

  • умови навчання – комфортні, бо домашні;
  • викладачі не забиратимуть ґаджети, а закликатимуть вас ними користуватися;
  • можливо надолужити прогалини у знаннях;
  • можливо самостійно обрати зручний час для навчання;
  • можливо самостійно обрати власний темп навчання;
  • можливо обирати джерела отримання інформації;
  • спробуйте продовжити перелік «можливо» самостійно.

Головне пам’ятати, що для засвоєння інформації потрібен час. Тому треба зробити ставку на якість, а не на кількість засвоєного матеріалу.