ВСП «Харківський фаховий коледж харчової промисловості ДБТУ»

        12 червня 2025 року, відбулися збори трудового колективу Коледжу, які пройшли в змішаному форматі з урахуванням умов воєнного стану – частина  учасників була присутня в малій актовій залі, а всі інші члени трудового колективу приєднались до заходу дистанційно – на  платформі ZOOM.

        За порядком денним були розглянуті наступні питання: звіт директора  Коледжу за 2024-2025 навчальний рік, звіт про фінансовий стан Коледжу, використання майна та звіт про роботу первинної профспілкової організації Коледжу.

        З доповіддю про діяльність колективу в ще один непростий рік – в умовах повномасштабної війни, розв’язаної російською федерацією, виступила в. о. директора Коледжу Ольга Михайлівна БОНДАРЕНКО. У своєму виступі вона окреслила основні досягнення колективу, плани та стратегії майбутньої роботи. Особливу увагу акцентувала на питаннях забезпечення безпеки всіх учасників освітнього процесу, зазначивши, що в коледжі в умовах воєнного стану функціонує дистанційний формат навчання, а всі зусилля колективу спрямовані саме на забезпечення якості освітніх послуг для студентів. Очільниця Коледжу підкреслила, що стратегічним завданням педагогічного колективу є забезпечення якості освітнього процесу та створення умов для самореалізації студентів відповідно до їх здібностей, суспільних та особистих інтересів. 

        Ольга Михайлівна зупинилася на аналізі профорієнтаційної роботи, заходах по збереженню контингенту студентів, виконання обсягів державного замовлення. Зазначила, що випускники коледжу продовжують навчання за освітніми програмами підготовки бакалаврів у Державному біотехнологічному університеті.

        В. о. директора коледжу наголосила на взаємодії зі стейкхолдерами, на зустрічах з якими обговорюються питання проходження виробничої практики студентами тощо.

        Також зробила детальний аналіз досягнень колективу в освітній, науковій, методичній та виховній роботі. Педагогічні працівники коледжу є учасниками міжнародних та всеукраїнських конференцій, майстер-класів, семінарів та тренінгів.

        Значну увагу у своїй доповіді приділила досягненням студентів, які здобули перемоги в олімпіадах, спортивних змаганнях та гідно представляють коледж на всеукраїнських і міжнародних конференціях та конкурсах. Протягом року спостерігалася постійна співпраця адміністрації коледжу із студентським активом, відчутно пожвавилася робота студентського самоврядування. Студенти та викладачі активно долучались до благодійних акцій з метою всебічної підтримки і допомоги Збройним силам України.

        В. о. директора коледжу детально зупинилася на проведеній роботі колективу коледжу щодо зміцнення та відновлення матеріально-технічної бази коледжу, яка зазнала пошкоджень у ході російської агресії. Зусилля адміністрації і колективу коледжу були спрямовані на створення безпечних умов праці та здійснення освітнього процесу.

        Серед основних завдань на 2025-2026 навчальний рік Ольга Бондаренко визначила наступні:  забезпечення виконання вимог Державних стандартів фахової передвищої освіти, удосконалення дистанційної системи управління освітнім процесом та здійснення цифровізації документообігу освітнього процесу у коледжі;  вдосконалення системи внутрішнього контролю забезпечення якості освіти;  проведення набору вступників за новим переліком галузей знань і спеціальностей, відповідно до чинного законодавства, переоформленої ліцензії коледжу; реалізація впровадження освітньо-професійних програм, розроблених на основі нового переліку галузей знань і спеціальностей, забезпечивши кадрове, матеріально-технічне та навчально-методичне супроводження; розширення можливостей впровадження дуальної форми здобуття освіти шляхом укладання нових договорів з роботодавцями, оновлення програм підготовки та створення умов для ефективної взаємодії між коледжем та виробництвом; розвиток додаткових освітніх послуг, зокрема короткострокових курсів в межах наданої ліцензії на професійне навчання; забезпечення набору слухачів на професійну перепідготовку за професією «Кухар», активізувавши співпрацю з обласними центрами зайнятості та організувавши навчання за програмами ваучерного фінансування; сприяння професійному зростанню педагогічних працівників, забезпечення їх матеріального стимулювання за особистий внесок у підвищення рейтингу коледжу в системі фахової передвищої освіти; посилення ролі та особистої відповідальності працівників у проведенні профорієнтаційної роботи для забезпечення виконання ліцензованих обсягів прийому здобувачів освіти; забезпечення формування всебічно розвиненої особистості здобувачів освіти, виховання в них почуття національної гідності, стійкості, готовності до суспільно-корисної діяльності, здатності до спротиву в умовах війни та збереження внутрішньої цілісності в кризових ситуаціях; проведення умовної акредитації освітньо-професійної програми Бухгалтерський облік; акредитації освітньо-професійних програм Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів; Виробництво харчової продукції; розширення спектру та якості бібліотечних послуг коледжу шляхом цифровізації інформаційно-бібліотечних процесів, комп’ютеризації сервісів, організації віртуального обслуговування користувачів через Інтернет, створення електронної бібліотеки та репозитарію на базі DSpace; підвищити якості інформаційної підтримки освітнього процесу шляхом наповнення, оновлення та розвитку онлайн-ресурсів бібліотеки, формування навчально-методичного інструментарію та створення комфортного віртуального середовища для задоволення багатопрофільних запитів здобувачів освіти та педагогів; організація проведення святкових заходів з нагоди 95-річчя з дня заснування коледжу відповідно до затвердженої програми «95 років традицій та успіху», забезпечивши їх належний рівень упродовж року; проведення робіт для покращення матеріально-технічного стану приміщень та об’єктів інфраструктури коледжу, приділяючи особливу увагу забезпеченню безпечних умов перебування учасників освітнього процесу, підтриманню належного технічного стану укриттів, навчальних та допоміжних приміщень, а також облаштуванню інженерних мереж відповідно до актуальних потреб закладу; створення оптимальних умов праці для співробітників коледжу, дотримуючись норм охорони праці, безпеки життєдіяльності та норм цивільного захисту; підтримання в належному стані укриття коледжу та продовження роботи щодо встановлення системи оповіщення; забезпечення ефективного використання матеріалів, енергоресурсів, безпечності та надійної експлуатації будівель, споруд та інженерних мереж шляхом своєчасної профілактики, модернізації, проведення капітальних та поточних ремонтів та інше.

        Не залишилася поза увагою і фінансово-економічна діяльність за звітний період. Про фінансовий стан Коледжу доповіла Валентина Миколаївна МІКІШ, головний бухгалтер.

        Голова профспілки Олена  Миколаївна САУЛОВА проінформувала  колектив про виконану роботу профспілкового комітету за 2024 – 2025 навчальний рік, фінансову та статистичну звітність. В своєму виступі вона детально зупинилася на основних напрямах в роботі профспілкового комітету: захист трудових, соціально-економічних прав і інтересів працівників коледжу; здійснення контролю за виконанням законодавства про працю, вдосконалення роботи з охорони праці; інформаційна, спортивно-оздоровча та культурно-масова робота.

        Значну увагу у своїй доповіді Олена САУЛОВА приділила діяльності Волонтерського руху коледжу «Технології добра» який об’єднує: адміністрацію, викладачів, співробітників, студентів та їхніх батьків. Рух працює в різних напрямках: соціальна допомога, патріотичне та екологічне волонтерство, освітньо-культурна діяльність та інші. Вся коледжанська спільнота чуйно реагує на ситуацію в країні та завжди готова виявити турботу, людяність і надати допомогу тим, хто цього потребує.

        За звітний період було проведено низку акцій: «Осіння толока в коледжі», екологічній акція «Незламний коледж» з прибирання та озеленення території коледжу,  благодійна акція «Допоможи чотирилапому другу», завдяки якій  уже двічі вдалося зібрати значну суму коштів, на які було закуплено високоякісні корма для собак та котів тощо.  

        Підсумовуючи свій виступ, Олена САУЛОВА наголосила, що  профспілковий комітет – це команда, яка працювала і працюватиме на благо коледжу.

        Після обговорення учасники зборів трудового колективу одноголосно схвалили роботу директора Коледжу визнати задовільною, звіт директора затвердити.

        Плануючи роботу на наступний, дуже нелегкий рік, директор Коледжу закликала всіх до єдності, адже з найменшими втратами подолати  труднощі, з якими ми зіткнулися, можна буде тільки разом.

        Детальний звіт директора за 2024 – 2025 навчальний рік  розміщено на сайті Коледжу.