15 та 16 квітня 2025 року у коледжі відбувся контрольний замір знань та захист курсових проєктів студентів груп ХЛ-41 та ХЛ-31 спеціальності 181 «Харчові технології» за освітньо-професійною програмою «Виробництво хліба, кондитерських, макаронних виробів і харчових концентратів».
До складу екзаменаційної комісії увійшли: Бондаренко Ольга Михайлівна, директор коледжу, Варибрус Вікторія Павлівна, голова циклової комісії та Туз Наталія Вікторівна, викладач спеціальних дисциплін. Ольга Михайлівна наголосила на важливості проведення таких іспитів для формування фахових компетентностей здобувачів освіти та оцінювання рівня їх професійної підготовки.
Під час іспиту студенти продемонстрували знання технологічних процесів виробництва хлібобулочних і кондитерських виробів, уміння працювати зі схемами технологічного обладнання та вирішувати виробничі задачі, наближені до реальних умов харчової галузі.
Окрему увагу заслуговують курсові проєкти, які презентували студенти. Вони показали вміння аналізувати сучасні технології, проводити дослідження і пропонувати інноваційні рішення. Зокрема:
Катерина Следь ( гр. ХЛ-41) представила проєкт дільниці з виробництва функціонального мармеладу з куркумою, імбиром та каркаде;
Роман Заєць (гр. ХЛ-41) розробив рецептуру дієтичного здобного печива зі стевією, еритритолом і гарбузовим порошком;
Інна Вакуленко (гр. ХЛ-31) запропонувала технологію виготовлення пряників з фруктовими наповнювачами для крафтового виробництва;
Тетяна Гахова (гр. ХЛ-31) досліджувала збагачення зефіру пастою чорниці Liqberry з метою покращення смакових і функціональних властивостей продукту.
У ході захисту здобувачі освіти представили змістовні доповіді, доповнені якісними презентаціями, розрахунками та графічними матеріалами.
Проведений контрольний замір знань став підтвердженням належного рівня професійної підготовки студентів, їх здатності застосовувати теоретичні знання на практиці та орієнтуватися в сучасних технологіях харчового виробництва.
Такі практичні іспити та дослідницькі проєкти відіграють важливу роль у формуванні фахових компетентностей, критичного мислення та вміння приймати важливі технологічні рішення. Вони не лише готують студентів до виробничої діяльності, а і підвищують їх конкурентоспроможність на ринку праці, відкриваючи широкі можливості для подальшого професійного зростання.